Известие

Collapse
No announcement yet.

запушване на ЕГР-2.4-140к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Лично аз я махам, защото ако се гледа на диагностика се вижда как ЕКУ-то се опитва да прави нещо с ЕГР-а, но понеже е затапен и нищо не става. Така след време записва грешка, но продължава с опитите. Докато ако го изключиш директно от буксата си записва грешка и въобще не го мисли повече.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
      Лично аз я махам, защото ако се гледа на диагностика се вижда как ЕКУ-то се опитва да прави нещо с ЕГР-а, но понеже е затапен и нищо не става. Така след време записва грешка, но продължава с опитите. Докато ако го изключиш директно от буксата си записва грешка и въобще не го мисли повече.
      А ако колата е мултиджет
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #63
        след затапването като,че ли една идея по-тихо заработи двигателя,изпушването на моменти си го имам пак.вървежа и ряза в ниските си е добър,може би заради чипването не усещам разлика.общо взето съм доволен........поне няма да го мисля тоя ЕГР
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
          Лично аз я махам, защото ако се гледа на диагностика се вижда как ЕКУ-то се опитва да прави нещо с ЕГР-а, но понеже е затапен и нищо не става. Така след време записва грешка, но продължава с опитите. Докато ако го изключиш директно от буксата си записва грешка и въобще не го мисли повече.
          Колега като откачиш буксата на ЕГР-а няма ли да покаже грешка на таблото.
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • #65
            за сега няма такива наблюдения.....
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #66
              Снимките по долу сами по себе си говорят ако ЕГР не е затапен







              А трябва да бъде така

              Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 11:50.
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #67
                Тва не е нищо мойто момче,трябваше да ти снимам една 156 1.9 Мжет/там ЕГР-а трябва да бачка/,как си беше зазидала целия вход на колектора,та даже клапата не искаше да се отвори и колата не палеше.............
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #68
                  Наистина полезно фото,за колегите които още не са си затапили нещата....благодарности за снимките,Живко..
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Тва не е нищо мойто момче,трябваше да ти снимам една 156 1.9 Мжет/там ЕГР-а трябва да бачка/,как си беше зазидала целия вход на колектора,та даже клапата не искаше да се отвори и колата не палеше.............
                    Ааа сигурен съм че ще има и по зле, но колата след почистване на колектор почва да върви просто много добре, все пак диаметъра на "гърлата" е поне двойно намален, почистването е равно на тройно портване и полиране


                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Наистина полезно фото,за колегите които още не са си затапили нещата....благодарности за снимките,Живко..
                    С каквото можем помагаме
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #70
                      Аз не разбрах за мjet-a , запушва ли се егр или не...за 2.4 по-специално...ако може някой да ме просветли

                      Comment


                      • #71
                        Запушва се колега. Трябва обаче и софтуерно да се изключи.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #72
                          колеги доколкото разбирам проблема ми при 156 1.9jtd 2003год е подобен колата на ниски обороти едвам набира няма никаква сила даваш газ и чакаш страшно забавяне като дадеш рязко газ пуши като печка и нешще да върви и напоследък направо като астматик пуши черно как мислите дали може с запушването на този клапан да я върна към живота ?????
                          ALFA ROMEO-145, 1.4 -16V T.S-97g

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от diooooo Покажи съобщение
                            колеги доколкото разбирам проблема ми при 156 1.9jtd 2003год е подобен колата на ниски обороти едвам набира няма никаква сила даваш газ и чакаш страшно забавяне като дадеш рязко газ пуши като печка и нешще да върви и напоследък направо като астматик пуши черно как мислите дали може с запушването на този клапан да я върна към живота ?????
                            Да,това е първото което трябва да направиш,ако не се оправи има и друго какво да се гледа
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #74
                              Моята е 2.4JTD-150к.с и запуших ЕГР-а както е посочено на снимката .... Но се чудя .... да откачам ли буксата или не .... ?
                              Attached Files
                              Last edited by gero_records; d.m.y г., 19:20.
                              Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                              Comment


                              • #75
                                С затапен EGR има разлика .....
                                Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                                Comment

                                Working...
                                X